ЧЕТВРТАК
1.СРПСКИ ЈЕЗИК
2.ЛИКОВНА КУЛТУРА
3.МАТЕМАТИКА
4.ПРОЈЕКТНА НАСТАВА
1. СРПСКИ ЈЕЗИК
,, Свитац тражи пријатеље'',Су Ју Ђин
Ко је загонетна животиња?
Трепти нешто насред села.
Сјајно је- није роса,
крилато је- није пчела,
није мува, није оса,
није ватра - мада гори.
Шта је ово одговори. (свитац)
Читанка, текст ,,Свитац тражи пријатеље'' - прочитати.
https://www.slideserve.com/matia/svitac-tra-i-prijatelja
Свитац је био усамљен зато што није био спреман да се жртвује за друге. Он је био себичан, саможив, недружељубив и није био спреман да помогне другима. Зато он и није успео да нађе пријатеља.
Запис у свесци
ДОМАЋИ ЗАДАТАК
НАЦРТАТИ СТРИП ПРИЧЕ ,,СВИТАЦ ТРАЖИ ПРИЈАТЕЉА'' И СМИСЛИТИ РАЗГОВОР ЛИКОВА
ДОМАЋИ ЗАДАТАК ПОСТАВИТИ У КОМЕНТАР ДО СРЕДЕ, ДО 9 ЧАСОВА - ПРЕ ПОДНЕ. (22.АПРИЛ)
Ко је загонетна животиња?
Трепти нешто насред села.
Сјајно је- није роса,
крилато је- није пчела,
није мува, није оса,
није ватра - мада гори.
Шта је ово одговори. (свитац)
Читанка, текст ,,Свитац тражи пријатеље'' - прочитати.
https://www.slideserve.com/matia/svitac-tra-i-prijatelja
Свитац је био усамљен зато што није био спреман да се жртвује за друге. Он је био себичан, саможив, недружељубив и није био спреман да помогне другима. Зато он и није успео да нађе пријатеља.
Запис у свесци
ДОМАЋИ ЗАДАТАК
НАЦРТАТИ СТРИП ПРИЧЕ ,,СВИТАЦ ТРАЖИ ПРИЈАТЕЉА'' И СМИСЛИТИ РАЗГОВОР ЛИКОВА
ДОМАЋИ ЗАДАТАК ПОСТАВИТИ У КОМЕНТАР ДО СРЕДЕ, ДО 9 ЧАСОВА - ПРЕ ПОДНЕ. (22.АПРИЛ)
2. ЛИКОВНА КУЛТУРА
Час пратите на РТС2 платформи
3. МАТЕМАТИКА
Час пратите на РТС2 платформи.
4.ПРОЈЕКТНА НАСТАВА
Симбол нашег одељења
ОВО ЈЕ ТРЕЋИ ЧАС ОВОГ ПРОЈЕКТА КАДА ТРЕБА ДА ДЕЦА НАЦРТАЈУ ЗАСТАВУ ОДЕЉЕЊА.
Копирала сам вам доњи текст уколико сте заборавили, па да Вас подсетим:
3. час - Реши проблем - ,,Застава нашег одељења''
(Погледајте радове са часа Ликовне културе, можда баш тај цртеж решава проблем, можда га треба дорадити само, а можда сте, у међувремену, дошли на још бољу идеју.)
Лист из блока представља заставу. Идеја, скица цртеж...
На том листу нацртаћете заставу одељења по вашој жељи, бојите фломастерима или темперама да би се што боље видело. Немојте писати 2/3 , да би нам застава била употребљива наредне две године . Када је застава нацртана, сликате је и шаљете у коментар када вам то будем рекла.
(Погледајте радове са часа Ликовне културе, можда баш тај цртеж решава проблем, можда га треба дорадити само, а можда сте, у међувремену, дошли на још бољу идеју.)
Лист из блока представља заставу. Идеја, скица цртеж...
На том листу нацртаћете заставу одељења по вашој жељи, бојите фломастерима или темперама да би се што боље видело. Немојте писати 2/3 , да би нам застава била употребљива наредне две године . Када је застава нацртана, сликате је и шаљете у коментар када вам то будем рекла.
Још једно подсећање да ДЕЦА треба да цртају( уз ваше надгледање и сугестију), јер ћемо гласати за дечји цртеж, а не цртеж за децу! Разлика је огромна.
Дечји цртеж је цртало ДЕТЕ. А цртеж за децу цртају одрасли, а гледа дете.
Дакле, када дете нацрта заставу, сликајте и поставите у коментар до среде.
Нема коментара:
Постави коментар