понедељак, 13. април 2020.

УТОРАК, 14.04.2020.






УТОРАК, 14.04.2020.
ТЕМАТСКИ ДАН - УСКРС
1.Српски језик
2.Математика
3.Свет око нас

Данас наставу не пратите на телевизији. 😀

1. СРПСКИ ЈЕЗИК
ПИШЕМО ПИСАНА СЛОВА ЛАТИНИЦЕ Ц, Ч, Ћ - обрада
Кликните на свако од ових слова или линкова и погледајте како се правилно пише свако слово.

Слово Ц
Слово Ћ
Слово Ч  https://www.youtube.com/watch?v=Ukn5IEMX24c&list=PLb39YrsNgI7R8HBhSRzVQXt-4NGWZuiYJ&index=4


Нова писана слова латинице
У свескама записати нова писана слова латинице у табелу са две колоне. У левој колони писана слова ћирилице, а у десној одговарајућа слова латинице.
Испод табеле написати по један ред нових слова латинице (великог и малог).
Испод написаних слова, у новом реду, следи повезивање слова (делова речи).
ац  – ( уобичајено)
оч – слово ч нема “помоћну” ножицу, надовезује се на слово о одмах (горе)
рћ – слово ћ нема “помоћну” ножицу, надовезује се на слово р одмах (горе)
Испод свега записати речи и реченицу:
– cipela, Crvenka, pernica, krevetac
– čovek,  Čačak, oči, mač
– ćurka, Ćićevac, voćnjak, peć
Cica će peći palačinke.
А затим следи један диктат, где ћете вежбати писање писаних слова латинице, а у духу предстојећег празника, Ускрса. Родитељи диктирају, а деца пишу 😀.
ДИКТАТ
УСКРС
Кока Цока је снела пет јаја. Мала Љиља сада има укупно четрнаест јаја. Мама и Љиља се радују Ускрсу. Све је спремно. На украшени сто ставиле су корпу са травом. Корпу ће красити шарена јаја и украси од стиропора - кока и петао.                              Ускоро ће Ускрс - наш највеселији дан.
- Запис у свесци, заједно са диктатом, сликајте и пошаљите у коментар. 💛
2. МАТЕМАТИКА
МНОЖЕЊЕ И ДЕЉЕЊЕ - ТЕКСТУАЛНИ ЗАДАЦИ
Препиши и уради задатке.
(Сликај и пошаљи)
Задаци:
1. Мама ће за Ускрс да офарба 50 јаја. Има 5 кесица различитих боја. Колико јаја треба да стави у сваку боју да би исти број јаја био офарбан у свакој боји?
2. Милица је са мамом фарбала јаја. Сва јаја се налазе у једној чинији. Милица је узела 5 корпица, и у сваку ставила по 7 јаја. Колико су јаја офарбале Милица и мама?Провери резултат дељењем?
3.У дворишту су се играла деца. Комшија Пера је дошао до ограде и дао им 18 јаја. Колико је било деце, ако је свако дете добило по 3 јајета?
4.Миркова мама је офарбала 72 јаја, Даркова за 8 мање, а Тањина 9 пута мање јаја. Колико јаја су офарбале Даркова и Тањина мама?
5. Мира је купила два паковања и сваком по 8 сличица и 5 паковања са по 7 сличица. Да ли ће имати довољно сличица за 50 јаја?

3. СВЕТ ОКО НАС
Запис у свеске
Остављање потомства, раст и развој живих бића
 -Биљке ничу из семена.
 -Неке животиње се легу из јаја, а неке се рађају.
 -Човек се рађа.
 -Сва жива бића расту и развијају се мењајући свој изглед и величину, а за то су им потребни храна и вода. Сва жива бића старе и умиру/вену/угину.
Мултимедијални материјал
Кликните на доњи линк, испратите све садржаје, а слику са 6. стране - како кокошка долази на свет, нацртајте испод записа у свесци. (Сликајте и пошаљите.)

      



Нема коментара:

Постави коментар

УТОРАК, 19. мај

Уторак, 19.мај МАТЕМАТИКА Наставна јединица: Мере за време- час и минут, утврђивање Уџбеник, 60.стр.  - урадити од 3. до 9. задатк...